Što je CTR u "Yandex. Directu"? CTR

Sadržaj:

Što je CTR u "Yandex. Directu"? CTR
Što je CTR u "Yandex. Directu"? CTR
Anonim

Kažu da je oglašavanje vrlo profitabilan posao. Istina, mnogi početnici mogu raspravljati s tim. Njihovi proračuni za oglašavanje tope se pred našim očima, nailazeći na nerazumljiv pokazatelj: CTR. Ispada da je to najvažniji faktor koji je uključen u algoritam za izračun cijene po kliku. Pokušajmo shvatiti što je CTR u Yandex. Directu i kako se sprijateljiti s njim. Pitanje je, prema mišljenju stručnjaka, globalno. Razumijevanje ovog čimbenika omogućit će vam da uštedite mnogo novca na reklamnoj kampanji i zaradite više.

što je ctr u yandex directu
što je ctr u yandex directu

Nekoliko riječi o "Yandex. Directu"

Internet je najpopularnija platforma za oglašavanje vašeg proizvoda ili usluge. Ovdje posluju brojne tvrtke čija je suština organizirati interakciju onih koji se žele obavijestiti, i webmastera,tj. ljudi koji daju vlastite oglasne prostore.

Tražilice imaju najveće mogućnosti po ovom pitanju. To su poduzeća koja se bave stvaranjem specijaliziranog softvera. Nailazite na njih cijelo vrijeme dok tražite informacije.

"Yandex. Direct" jedna je od najpopularnijih reklamnih tvrtki na internetu na ruskom govornom području. Organizirana je na temelju poduzeća koje je stvorilo istoimenu tražilicu. "Yandex. Direct" pruža usluge oglašivačima i vlasnicima web stranica (webmasterima). Prvi troše novac da bi se izjasnili, drugi primaju mali dio za pružanje vlastitih stranica.

Usluga koja ih povezuje prirodno regulira proces. On treba stalno održavati ravnotežu između oglasa i klika na njega. Inače će ga napustiti i oglašivači i webmasteri. Da, i posjetitelji će smatrati da su njegove usluge nedovoljno kvalitetne i otići će na drugu tražilicu. Internet je vrlo konkurentno područje. Sada kada razumijete o kojoj se temi raspravlja, možete prijeći na srž stvari. Dakle, što je CTR u "Yandex. Directu"?

Yandex izravni trening
Yandex izravni trening

Pravila

Morate razumjeti da je mnogo ljudi uključeno u oglašavanje. Koriste iste ključne fraze, stoga se međusobno natječu. A Yandex. Direct djeluje kao sudac. Edukacija koju organizira tvrtka daje neke informacije o tome, ali nedovoljno.

Cilj "Yandexa" jezarađivati novac. Stvara pravila koja omogućuju svakom oglašivaču da uzme što je više moguće. Na primjer, cijena po kliku u Yandex. Directu može varirati za slične oglase. "Referent" ne gleda koliko ste pristali platiti, već na povratne informacije potrošača. Njemu je važnije da ljudi kliknu na oglas.

Ako razumijete ovu točku, bit će lakše saznati koji je CTR u Yandex. Directu i kako utječe na proračun. Opet, tvrtku nije briga koliko novca ste joj spremni dati ako su oglasi nespretni ili ne privlače javnost. Ona nastoji dobiti više od svih, to je smisao njezinih aktivnosti.

CPC u Yandex Directu
CPC u Yandex Directu

Što je CTR u "Yandex. Directu"

Tehnička podrška vrlo jasno opisuje ovaj koncept. CTR (click through rate) pokazatelj je klikabilnosti bannera ili oglasa. Formula za izračun uključuje dva pokazatelja: broj klikova i pojavljivanja. CTR je kvocijent između njih. Odnosno, da biste ga dobili, trebate podijeliti klikove prema pojavljivanjima. Međutim, nije sve tako jednostavno.

Prvo, "Yandex" ne izračunava odmah ovaj pokazatelj. Prilikom odabira oglasa u početku se fokusira na predviđeni CTR. A kako "Yandex" prima te podatke - nitko zapravo ne razumije. Ista tehnička podrška objašnjava da se vode prosječnom izvedbom sličnih reklamnih kampanja, uzimajući u obzir karmu stranice (ako postoji).

Realni CTR počinje se izračunavati tek nakon određenog broja pojavljivanja. Primjerice, 2016. nije trebalo bitimanje od 400. Cijena klika u Yandex. Directu izravno ovisi o ovom pokazatelju. Što je manji, to će pojavljivanje oglasa biti skuplje.

kako povećati ctr
kako povećati ctr

Logika za razvrstavanje oglasnih jedinica

Pogledajmo primjer koji pokazuje kako CTR funkcionira. Imamo dva oglašivača. Jedan je spreman platiti 20 rubalja. za svaku radnju klijenta, drugome je žao takvih sredstava. Naveo je cijenu od 10 rubalja.

Njihove reklamne kampanje su djelovale neko vrijeme. Kao rezultat toga, Yandex je vidio da je prvo od stotinu pojavljivanja dobilo 5 klikova. Njegov CTR je 5%. Drugi oglašivač puno je bolje izveo svoju kampanju. Dobio je CTR za istih sto pojavljivanja - 15%. Bravo!

A što je Yandex zaradio? Od prvog: 20x5=100r. Od drugog: 10x15 \u003d 150 rubalja. Tko je bolji za njega? To je svakome jasno, jer su oglasi prikazani isti broj puta. Ali od ekonomičnijeg, ali marljivijeg oglašivača, Yandex dobiva više. To znači da se neće zavaravati, prednost će dati ovom radoholičaru. I kao bonus - niži CPC.

Utječe li CTR na proračun?

Oglašivači se neprestano pokušavaju uklopiti u "Yandex. Direct". Unaprijeđuje se obuka za one koji žele pokrenuti vlastiti posao. Da biste postigli rezultate, a ne izgorjeli, morate se zanimati za nove proizvode, proučavati tuđa iskustva. Dakle, prije nekog vremena pokazalo se da Yandex reagira na cijelu reklamnu kampanju, a ne na jedan banner. On analizira koliko je skrupulozno specijalistprikupljene ključne riječi kako se koriste pri izradi oglasa.

Osim toga, "Yandex" prikuplja podatke o svakom nazivu domene. Ako je nepovoljno, onda govore o "karmi stranice". To utječe na rezultate pretraživanja, stoga povećava cijenu po kliku. Da biste točno saznali postoji li nešto negativno na vašoj web-lokaciji, možete samo eksperimentalno. Morate izraditi dva identična oglasa koja vode na različite adrese. Po cijeni koju nudi usluga, shvatit ćete tko ima bolji stav.

ctr klikovni postotak
ctr klikovni postotak

Kako povećati CTR?

Stručnjaci imaju mnogo mišljenja o ovom pitanju. Većina njih sklona je misliti da oglase treba razraditi. Prvo prikupite sve moguće ključeve. Yandex će svakako analizirati njihovu kvalitetu kada provjerava vašu kampanju. Što su bolje ključne riječi, to je niža cijena. To su stručnjaci utvrdili u praksi.

Drugo mjesto u povećanju CTR-a zauzima sam oglas. Ključni izraz treba biti u naslovu i tekstu. Morate ga staviti u navodnike kada kreirate kampanju. "Yandex" ovaj znak razumije kao želju za oglašavanjem točnim pojavljivanjem riječi. I to eliminira nepotrebne, neprikladne dojmove. Stoga ne smanjuje CTR.

Zaustavne riječi

U servisu postoji funkcija koja vam omogućuje da ne prikazujete oglase za određene upite. Zovu se stop riječi. Na primjer, želite reklamirati bunde. Naravno, svi zahtjevi s ovom riječju moraju biti proračunati i usvojeni. Kada prikupite ključne fraze,pažljivo ih pročitajte. Sigurno će biti "haringa ispod bunde" i još mnogo toga. Takvi zahtjevi, ako ne budu zabranjeni, smanjit će našu stopu, povećati cijenu cijele kampanje. Odnosno, prilikom kreiranja oglašavanja, najvažnije je razraditi ključne fraze.

klikovni postotak ctr
klikovni postotak ctr

Odabir publike

Također važna točka. "Yandex" se usredotočuje na ključne fraze. Međutim, nemaju svi koji pišu zahtjeve novca ili mogućnosti kupiti proizvod ili naručiti uslugu. Ovaj dio publike treba odrezati. Za to postoji mjesto prema dobi, zemljopisnom položaju. Ne trebaju vam ljudi iz Magadana da gledaju oglas za prodaju cvijeća na J alti, zar ne? Na njih ipak neće potrošiti ni lipe, ovi građani nemaju takvu priliku. Stoga još jednom pažljivo promotrite kome nudite svoje usluge. Napravite portret potencijalnog kupca i usredotočite se na njega. Tada će vas "Yandex" zadovoljiti velikim CTR-om, a sama kampanja - ozbiljnim prihodom. Sretno!

Preporučeni: